Elke klus is maatwerk

Maas Communicatie bestaat uit een harde kern en een flexible schil. Hierdoor betaalt de opdrachtgever nooit teveel voor overhead, en kan snel en flexibel worden ingesprongen op specifieke wensen en behoeften. Met dit business model is Maas Communicatie al sinds 1992 zeer succesvol in het communicatief ondersteunen van grote en kleine opdrachtgevers. Onder het motto: 'Heeft u een communicatieprobleem? Gooi het over onze schutting en u weet zeker dat het goed komt!'

Tot onze tevreden klanten mogen wij o.a. rekenen: Alcatel, Bartholomeus Gasthuis, Burger King, Eneco, Flora Holland, ENGIE, Fugro, Gemeente Rotterdam, Heerema Marine Contractors, Intergamma (GAMMA en KARWEI), KNMP, NBOV, NVVK, het Rijk (diverse ministeries, het OM en Rijkswaterstaat), Rabofacet, RVKO, Stanley, Stichting Downsyndroom, TNO, Unie van Waterschappen, Vewin, Vierstroom, VNG en Villeroy & Boch Ucosan. Daarnaast hebben wij voor talloze grotere en kleinere bedrijven en instellingen een enorm gamma aan communicatieprojecten en -werkzaamheden uitgevoerd.

Het Maas-team wordt dynamisch samengesteld en bestaat momenteel uit: Martin Hoogmoed (vormgeving), Philip Reedijk (communicatie-advies en teksten), Joyce Otte (interne communicatie en tekst), Helene de Bruin (redacteur), Jaap Schokkenbroek (automatisering en internet), Jorn van Maanen (dtp en internet), Tom Pilzecker (fotograaf), Karin Oppelland (fotograaf) en Jan Stals (corrector).